
#30 DanCenter i shitstorm: Kampen mod kritik på Trustpilot og negativ omtale i medierne
Udlejningsfirmaet DanCenter er endt i en shitstorm. Ikke alene er DanCenter de seneste uger blevet mødt med massiv kritik fra mange kunder på anmeldelsesplatformen Trustpilot, pressen har også skrevet flere negative artikler om dårlige oplevelser med DanCenter. William Atak og Julie Fristed taler i dette afsnit af Den Perfekte Shitstorm blandt andet om anmeldelsesplatformes magt og konsekvenserne af både dårlige anmeldelser og negativ medieomtale med udgangspunkt i shitstormen mod DanCenter. De kommer også omkring håndtering af negative kundeanmeldelser, og hvordan man bedst rejser sig efter en massiv forbrugerstorm. William Atak deler desuden sine bedste råd til virksomheders håndtering af kundeanmeldelser med lytterne.
Den Perfekte Shitstorm
I podcasten “Den Perfekte Shitstorm” dykker vi ned i aktuelle shitstorms. Iført stormbeskyttelse og kommunikationsfaglige briller ser vi ser på, hvad der udløste shitstormen, hvordan shitstormen er blevet håndteret, og hvordan de involverede parter bedst muligt kommer videre. Den Perfekte Shitstorm er podcasten for dig, som ønsker at forstå og få faglig indsigt i nogle af de mest spændende, komplicerede, dramatiske og uforudsigelige shitstorms. Podcasten tilrettelægges, produceres og udgives af kommunikationsbureauet ATAK Nordic. Udgiver: Kommunikationsbureauet ATAK Nordic. Vært: Julie Fristed. Medvirkende: William Atak. Redigering: Julius A.B. Petersen.
- Antal afsnit: 33
- Seneste afsnit: 2024-06-17
- Forretning Marketing