17: Medieindkøb – den store kamp om opmærksomheden

17: Medieindkøb – den store kamp om opmærksomheden

En Vision Om Branding · 2025-04-29

Vi bliver alle sammen dagligt bombarderet med tusindvis af budskaber, så kampen om forbrugernes opmærksomhed er mere intens end nogensinde før. Men i denne kakofoni af indtryk og budskaber er det ikke nok at blive set. Det handler om at blive husket. Tidligere har opmærksomhedsspillet handlet om kvantitet. Om rækkevidde, frekvens og visninger. Og eyeballs.

Men med nutidens langt mere fragmenterede mediebillede er det ikke længere helt så simpelt. Så hvad gør man for at optimere sine medieindkøb? Lyt med og bliv klogere!

GÆSTER:
Stine Østergaard, Media & Digital Manager, Orkla Care
Kenneth Steel, CMO, Strategy & Media Advisor
Tomas Olesen, Chief Strategy Officer & Partner, GORM ENVISION

VÆRT:
Chris Hvidberg, Senior creative, GORM x ENVISION

TEKNIK:
Dennis Jensen, podcaster.dk
Produceret i samarbejde med podcaster.dk

En Vision Om Branding

En skøn podcast, hvor forskellige eksperter i hver episode/snackisode gør dig klogere på forskellige dele af kunderejsen og de mange tech- og marketingdiscipliner, der i den rette kombi både skaber efterspørgsel og konverteringer for dit brand. Det er nemlig vores vision om branding.

Kærligst, GORM ENVISION

Udgivet i samarbejde med Podcaster.dk

Hvor kan du lytte?

Apple Podcasts Logo Spotify Logo Podtail Logo Google Podcasts Logo RSS

Afsnit