
17: Medieindkøb – den store kamp om opmærksomheden
Vi bliver alle sammen dagligt bombarderet med tusindvis af budskaber, så kampen om forbrugernes opmærksomhed er mere intens end nogensinde før. Men i denne kakofoni af indtryk og budskaber er det ikke nok at blive set. Det handler om at blive husket. Tidligere har opmærksomhedsspillet handlet om kvantitet. Om rækkevidde, frekvens og visninger. Og eyeballs.
Men med nutidens langt mere fragmenterede mediebillede er det ikke længere helt så simpelt. Så hvad gør man for at optimere sine medieindkøb? Lyt med og bliv klogere!
GÆSTER:
Stine Østergaard, Media & Digital Manager, Orkla Care
Kenneth Steel, CMO, Strategy & Media Advisor
Tomas Olesen, Chief Strategy Officer & Partner, GORM ENVISION
VÆRT:
Chris Hvidberg, Senior creative, GORM x ENVISION
TEKNIK:
Dennis Jensen, podcaster.dk
Produceret i samarbejde med podcaster.dk
En Vision Om Branding
En skøn podcast, hvor forskellige eksperter i hver episode/snackisode gør dig klogere på forskellige dele af kunderejsen og de mange tech- og marketingdiscipliner, der i den rette kombi både skaber efterspørgsel og konverteringer for dit brand. Det er nemlig vores vision om branding.
Kærligst, GORM ENVISION
Udgivet i samarbejde med Podcaster.dk
- Antal afsnit: 20
- Seneste afsnit: 2025-04-29
- Forretning Marketing