
#8 - Væk med salg og ind med kundeservice?
Bo og Anders snakker om et af deres yndlingsemner - kundeservice. Anders driver jo Herodesk som er et kundeservice-system og Bo knuselsker kundeservice så meget at han hellere vil have en kundeservice-afdeling end et salgsteam.
I episoden taler Bo og Anders om både god og dårlig kundeservice - og er ikke for fine til at kaste nogen under bussen.
Anders' firmaer:
Herodesk
Bos firmaer:
Alunta.com
Anyhoa.com
Boligforeningsweb.dk
Resos.com
Morningscore.io
SaaS Købmænd
To veteraner fra den danske tech-startup-scene driller hinanden, taler om business og deler deres rejser med million- og milliardvirksomheder. Der snakkes både om at sælge firmaer for millioner, at bygge en SaaS fra bunden og hvordan det er at tage telefonen midt om natten når man sælger systemer der er super kritiske for kunderne.
Der deles konkrete episoder, anekdoter og eksempler. Primært fokus på software, SaaS og profitable forretninger.
Bo Møller har bl.a. været involveret i EasyPractice, Twentyfour, Resos.com, Morningscore, Boligforeningsweb, Alunta, Anyhoa.com og en række andre firmaer. Anders Eiler er kendt for sit arbejde med bl.a. Meebox, DanDomain (team.blue) og nu Herodesk.
- Antal afsnit: 12
- Seneste afsnit: 2025-06-16
- Forretning Entrepreneurship