Afsnit #49: Virksomhedsside på LinkedIn, der ikke er r*vsyg

Afsnit #49: Virksomhedsside på LinkedIn, der ikke er r*vsyg

Marketing med videre · 2025-06-18

Hvordan undgår man, at virksomhedens LinkedIn-side bliver en støvet opslagstavle med uinspirerende opslag? I dette afsnit taler vi med Christina fra BYENS TAG & FACADE A/S, hvor hun står i spidsen for markedsføringen. Vi dykker ned i, hvorfor LinkedIn overhovedet er relevant for B2B-virksomheder, hvordan man skaber indhold, der rent faktisk engagerer, og hvad formålet med en aktiv virksomhedsside egentlig bør være.

BYENS TAG & FACADE A/S har siden 2012 renoveret og restaureret københavnske hjem og dansk kulturarv. Virksomheden beskæftiger lige i underkanten af 100 kolleger, og udfører blikkenslager, murer- og tømrerarbejde i hovedentreprise.

Bagkataloget tæller ikoniske ejendomme som Københavns Rådhus, Marmorkirken, Sorø Klosterkirke, Helsingør Domkirke, uden at glemme Amalienborg og Christansborg – nåja, og et helt postnummer på Frederiksberg.

Christina Sixhøj Justesen har været en del af sjakket i BYENS TAG & FACADE A/S i 8 år, og har titel som marketingansvarlig og koordinator. Hele hendes arbejdsliv har taget udgangspunkt i byggebranchen, fra hun blev udlært som marketingassistent hos en powertool producent, over et job hos producenter af sportsgulve og nu til BYENS TAG & FACADE A/S.

Marketing med videre

Marketing, kommunikation og branding. Det er det, vi snakker om i #marketingmedvidere. Men ikke med Mærsk, Matas og alle de andre store med et marketingbudget på en million-milliard. Nej, vi snakker med brands og marketingfolk fra "den virkelige verden".

Dem, der ikke har travlt med at jagte branchepriser, men resultater.

Dem, der ikke kloger sig på LinkedIn, men lever stille. Og godt.

Dem, der ikke har noget at sælge og får noget personligt ud af at dele ud af tips og tricks på en podcast, men som gør det alligevel, fordi de er rare mennesker.

Vi giver taletid og rampelys til SMV'er og marketingafdelinger, som de er flest og med de begræsninger, der kendetegner en helt almindelig hverdag i vores branche; med chefer, der ikke forstår marketing, budgetter, hvor der skal tænkes kreativt for at finde plads til det hele, og produkter, som på ingen måde sælger sig selv.

Lyt med, og bliv klogere, underholdt og/eller inspireret, mens du er på vej videre.

Hvor kan du lytte?

Apple Podcasts Logo Spotify Logo Podtail Logo Google Podcasts Logo RSS

Afsnit